Catz'n'Dogz - 19.08.2017 Wrocław
Catz'n'Dogz
5,0 /7
Miejsce imprezy
Krakowska 180

Krakowska 180

Krakowska 180
52-015 Wrocław

Impreze dodał
975
Odwiedzin
5,0
Ocena
7
Głosów
CREATIVE:
Domowe Duchy. Atlas kieszonkowy.
Spektakl na podstawie opowiadania Dubravki Ugresic, Autorka stworzyla ciepla i zabawna opowiesc o duchach, mieszkajacych w pewnej kamienicy w Zagrzebiu.

Scenografia: JANKA JANKIEWICZ-MASLAKOWSKA / KATARZYNA PALKA
Muzyka: SAMBOR DUDZIOSKI
Konsultacja scenograficzna oraz projekt plakatu: MATEUSZ MIROWSKI
Piate oko: TOMASZ MASLAKOWSKI
Obsada:
KATARZYNA PALKA
JANKA JANKIEWICZ-MASLAKOWSKA

To plastyczne przedstawienie jest próba zerwania z tradycyjna konstrukcja fabularna oraz jednolita konwencja teatralna.
Dwie aktorki/ lalkarki/ animatorki/ akustyczki/ oswietleniowczynie ( nieistniejacy zenski odpowiednik slowa oswietleniowcy) wykorzystuja szeroka game teatralnej formy i ciekawych pomyslów inscenizacyjnych. Buduja swiat pelen dziwnych stworów, które( jak zapewniaja) zamieszkuja ludzkie domy.

Janka Jankiewicz- Maslakowska/ Katarzyna Palka i ich wspólne cele:
Antyetatowac, nie musieli, spózniac sie, miec cos do wyjasnienia, a przede wszystkim nie byc ani na tak ani na nie, choc w teorii czesciej na nie, studiowac w Wyzszej Szkole Oficerskiej Wojsk Ladowych…
..a to dla niedowiarków: Asia i Kasia szczyca sie dyplomem magisterek (nieistniejacy zenski odpowiednik slowa magistrzy) sztuki ( PWST- Wydzial Lalkarski).

MUSIC:

Catz'n'Dogz - Grzegorz Demianczuk oraz Wojtek Taranczuk powrócili ze swoim drugim dlugograjacym albumem wydanym na wytwórni Mothership. W odniesieniu do albumu „Stars of Zoo” z 2008 roku, Catz n’Dogz zerwali z dotychczasowa konwencja i poczeli eksploracje nowych gatunków muzycznych. Stad wzial sie tytul ich najnowszego wydawnictwa „Escape from Zoo”. Uciekajac z klatki w dzikosc, zasmakowali street bass, disco, R&B, deep house, hip-hop oraz wielu innych stylistyk.
Podczas calorocznych prac nad albumem duet kolaborowal m.in. z rewelacyjnym dOP, Claudem Von Stroke, oraz wokalista Jazzanovy – Paulem Randolphem. Stworzyli takze calkowicie nowy scenariusz dla live show na potrzeby trasy promujacej nowe wydawnictwo.

Ich znajomosc rozpoczela sie od wspólnego organizowania imprez muzycznych w klubie Mezzoforte, w Szczecinie. Byl rok 2003. We wrzesniu tego samego roku wystartowali w lokalnym Radio ABC. Systematycznie zyskiwali nowych fanów, co zmobilizowalo ich do produkowania wlasnej muzyki. Wydawali jako 3Channels, nieustannie sie rozwijajac, by ostatecznie przeistoczyc sie w projekt, który pozbawiony jest jakichkolwiek barier muzycznych we wspólczesnej muzyce – Catz n’Dogz.

Wspólpracowali z renomowanymi wytwórniami wydajacymi innowacyjna muzyke elektroniczna, jak Trapez, Crosstown Rebels, Pokerflat, Boxer, Dirtybird. Ich twórczoscia zainteresowali sie równiez wlodarze poteznej wytwórni Get Physical. Zgromadzone doswiadczenie w tej dziedzinie zaowocowalo zalozeniem wlasnej wytwórni – PETS, której celem jest promocja polskich artystów.

Hagal - Niewielu jest chyba didzejów, których kariera rozpoczela sie przy bowlingowym torze w Belgii? Mozna jednak zaryzykowac teorie, ze jednym z nich (a moze jedynym) jest Hagal. To wlasnie w Lier w 1998 r. ówczesny mistrz w rzucaniu kula w kregle postanowil spedzic wieczór poza hala sportowa i pobiegl do klubu La Rocca.

To tam po raz pierwszy Patryk zachwycil sie gra klubowego rezydenta, DJ-a Marko, który szybko stal sie jego kolega i nauczycielem. Mówi o nim teraz jak o inspiracji, która okazala sie byc punktem zwrotnym w jego spojrzeniu na przyszlosc.

Pierwsze imprezy gral w rodzinnym Poznaniu. Zaczynal od afterowych miksów w prowizorycznym, undergroundowym MO.
W 2003 roku Patryk rozpoczal równolegle kariere event managera we wchodzacej z wielkim hukiem na polski rynek agencji My Sweet Music. Wspólorganizowal najwieksze w Polsce imprezy dance, jak Creamfields, czy koncerty Carla Coxa, na których jednoczesnie byl jednym z wystepujacych didzejów. W tym samym czasie Hagal przyjal oferte rezydentury w mini klubie Cute, gdzie cotygodniowe 6-godzinne sety okazaly sie nie lada sprawdzianem jego umiejetnosci didzejskich.

W lutym 2004 postanowil troche zwolnic. Nieustanne poszukiwanie muzycznej niszy oraz ciezka praca nad warsztatem szybko zaowocowaly propozycjami kolejnych waznych imprez. Do takich bowiem Hagal zalicza support dla Jeffa Bennetta, Dave’a Robertsona, Grega Benza, czy Johna Ioannou. Obecnie Hagala mozna uslyszec w poznanskim SQ, którego jest rezydentem.

Richard Banks - Poswiecenie sie muzyce bylo dla Richarda Banksa tylko kwestia czasu, poniewaz wychowywanie sie w rodzinie zlozonej z samych zawodowych muzyków niemal nie pozostawia wyboru. Pierwsze muzyczne doswiadczenia Richarda byly skupione wokól muzyki klasycznej, jednak po osmiu latach ksztalcenia, zniechecony skostnialymi metodami nauczania, zdecydowal sie opuscic szkole muzyczna. Do sztuki powrócil w latach studenckich, ale tym razem juz nie jako skrzypek lecz jako DJ. Zainspirowany produkcjami takich artystów jak Mood II Swing, Masters At Work, Blaze, Kerri Chandler, Basement Boys, Joey Negro, Knee Deep i podobnych, zakochal sie w dzwiekach z gatunku soulful i deep house. W marcu 2005 przylaczyl sie do ekipy Essential Productions, co pozwolilo mu na dzielenie sie swoja pasja z szersza publicznoscia. Jego brzmienie szybko zyskalo uznanie na lokalnej scenie, dzieki czemu Richard objal rezydencje w jednym z bardziej prestizowych lokali Wroclawia - Paparazzi Cafe Bar, we wrzesniu 2005. Zdobywanie kolejnych doswiadczen zarówno w barach, jak i klubach dawalo Richardowi ciagla motywacje do doskonalenia sie i przez lata pomoglo rozwinac umiejetnosc nawiazywania wiezi z wielbicielami róznych muzycznych styli bez koniecznosci godzenia sie na kompromisy. Luty roku 2007 przyniósl kolejne wyzwanie, rezydencje w Pod Papugami.
Wraz z uplywajacym czasem, w miare jak jego styl ewoluowal, Richard Banks dzielil scene z najlepszymi polskimi DJami (takimi jak: K.Mill, Glasse, Easy, Rawski, Ricardo, Dudekk czy Silo) a takze rozgrzewal publicznosc dla miedzynarodowych artystów, takich jak Rocco z Rodamaal. Mial mozliwosc bawienia publicznosci zarówno mniejszych, intymnych miejsc takich jak Dekadencja w Katowicach, ale takze duzych przestrzeni takich jak glówna sala warszawskiego klubu Foksal 19 czy scena Tent na Heineken Open'er Festival.
Komentarze

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.