Jak dodawać zdjęcia z imprez
Galerię zdjęć z imprezy można dodać w bardzo prosty sposób korzystając z Menu Użytkownika za pomocą opcji Dodaj->Galerię zdjęć lub wchodząc z Menu głównego do działu Zdjęcia, gdzie również można wybrać opcję Dodaj galerię.

Kolejnym krokiem jest wybór rodzaju galerii: Prywatny dla zdjęć prywatnych, niedotyczących imprez lub Z imprezy dla zdjęć zrobionych na imprezie.

Następnie należy podać nazwę galerii oraz tagi czyli słowa kluczowe dla zdjęć lub imprezy skąd pochodzą.

W następnej kolejności należy podać lokalizację miejsca imprezy: kraj, województwo, miasto oraz klub, w którym odbywała się impreza a następnie wybrać imprezę z listy. W przypadku braku danej imprezy na liście można również podać jej nazwę w polu niżej.



W kroku drugim należy wczytać pojedynczo zdjęcia dodając opcjonalnie do nich opis. W przypadku chęci dodania jednorazowo większej liczby zdjęć sugerujemy skorzystanie z opcji jednorazowego dodania wszystkich zdjęć jak spakowanego pliku zip, która znajduje się poniżej pola opisu. W każdym z dwóch wypadków aby rozpocząć dodawanie zdjęć należy kliknąć na przycisk Dodaj. Gdy wczytywanie zostanie zakończone, miniatury dodanych zdjęć wyświetlą się u dołu ekranu.



W następnym kroku można opcjonalnie na każdym zdjęciu zaznaczyć swoich znajomych postępując zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. W przypadku gdy nie chcesz oznaczać znajomych na zdjęciach lub oznaczanie zostało zakończone, należy przejść Dalej.

W ostatnim kroku pojawia się podgląd całej galerii która można opublikować, zapisać bez publikacji lub usunąć.